1. - 5. 6. 2020
Vážení a milí,
Začíná nám poslední měsíc letošního školního roku. Poté nás budou čekat dvouměsíční letní prázdniny. Zní to zvláště, když jsme si už dva a půl měsíce doma užili. Přesto to bude jiné užívání a jiný odpočinek.
Doufám, že vy, co jste zůstali doma, zvládáte všechno bez problémů tak, jako to bylo doposud. My jsme se ve škole zajeli a není to tak složité, jak to vypadalo. Těšíme se, že se nám povede páteční meet ze třídy a všichni se tudíž opět uvidíme v lavicích.
Užijte si pohodový týden
Luděk Kovář
Online setkání v tomto týdnu:
V pátek 5. 6. 2020 9:40 - 10:30 proběhne online třídnická hodina. Pokusíme se společně propojit do třídy.
Ti, co zůstávají doma - Připravte si na nás otázky, jak se nám daří ve škole a co děláme. My si je připravíme na vás.
V 9:30 vám na email a do bakalářů přijde odkaz na přihlášení.
ČJ, MA, VL, PŘV, AJ
ČJ:
PS str. 22
Uč. str. 111/5
Uč. str. 112/9 a), b), c)
Druhy zájmen najdete v uč. na str. 96-100. Měl/a bys už umět vyjmenovat druhy zájmen a umět jednotlivá zájmena zařadit.
Druhy číslovek najdete v uč. na str. 111, dále 112 - 114. Je potřeba se naučit druhy číslovek a umět jednotlivé číslovky zařadit.
Uč. str. 110 - 111
Uč. str. 112 - 114
Výuka ČJ spec.:
https://www.kamilabalharova.kaminet.cz/doma5.htm
MA:
Uč. str. 73/6, 7
Uč. str. 96/ 6
Uč. str. 97/8, 9, 10, 11, 12
PŘV:
Ne všichni mi zaslali projekt na Mimořádné události. Dopošlete co nejdříve.
Práce do neděle 14. 6. 2020
Projít si učebnici str. 97 - 104 kapitola 34: Člověk a technika.
Odpovědět na otázky a úkoly na konci kapitoly.
Zrealizujte doma jeden z pokusů, které najdete v této kapitole (pokus přizpůsobte domácím podmínkám. Myslím si, že většina z vás nemá doma siloměr).
Pokus detailně popište:
- Název pokusu
- Stručný úvod - Čemu se budete v pokusu zabývat
- Jaké pomůcky k pokusu potřebujete
- Popis vlastního pokusu
- Závěr pokusu
Odevzdání:
- Papírová forma + doplněná fotografiemi pokusu
- Papírová forma + doplněná komentovaným videem
VL:
Projít si učebnici str. 46 - 48 kapitola 15: Od totalitní moci k demokracii a vypracovat Otázky a úkoly (Zapište si a naučte se) do sešitu.
Doporučuji si k práci pustit na youtube videa: Dějiny udatného českého národa díl 103 - 111
AJ Košťál
- online výuka ve středu v 13.30
- přepiš si slovíčka 6A do slovníčku, která ještě neznáš
- učebnice 64/2 a 65/4 (vypracovat do sešitu)
- pracovní sešit 52/1, 2 (3. cvičení jako možné procvičení navíc)
- pracovní sešit 53/4, 5 (6. cvičení jako možné procvičení navíc)
- alespoň jeden interaktivní pracovní list z nabídky
- další možné procvičení: online hra
- zadání v Bakalářích
AJ Chrenková
https://mrs-chrenkova.webnode.cz/kontakt/
AJ Štefaňáková
Připomeneme si Universal Children ´s Day
1) Prac.sešit: Na minulém Meetu jsme došli do str. 63. Se žáky, kteří potřebují učivo doplnit, vysvětlíme a vrátíme se k tomu, co je potřeba.
2) CLASS BOOK (učebnice): Pokračujeme do str. 70
3) SPOKEN ENGLISH (mluvená angličtina): video (rozšiřujeme slovní zásobu) viz web.
Online výuka na Meet pro žáky, kteří jsou doma, je ve středu 3.6. ve 13.00 (scházíme se každý týden ve ST v tuto hodinu)
Žáci navštěvující školu se mohou dobrovolně připojit na Meet ve čtvrtek 4.6. v 17.00 nebo pracovat samostatně podle webu.
Odkaz na meet: https://meet.google.com/lookup/d25vnwvr3r?authuser=0&hs=179
Přihlášení na Meet je možné ze školního emailu.
Chodit můžeš také do Google Classroom, je nepovinný, ale najdeš tam další cvičení, můžeš se tam ptát, procvičovat, poradit se s paní učitelkou.
Hlavní je ale web. Každý týden dávám nové učivo na web https://stefanakova.webnode.cz/a5-a-b-c-anglictina/, podle kterého pracují i žáci, kteří nechodí na Meet. Na webu si najdi svoji třídu.
AJ Havel
https://docs.google.com/document/d/1K_4okec5AZ48NqmTbLrGEzJKJv40TxwKi26I9xtkGgQ/edit
Hello,
this week we will focus on YES/NO questions.
YES/NO questions:
Jsou takové otázky, na které odpovídáme YES/NO. Tvoříme je přidáním pomocného slovesa do/does a změnou slovosledu.
Např. Do you play football? - Yes, I do.
Does she play guitar? - Yes, she does.
Ve třetí osobě j.č. (he, she, it) je to opět trochu jinak - namísto do používáme does.
Zápor pak tvoříme ještě přidáním not. (do not a does not obvykle zkracujeme na don´t a doesn´t)
Např. Do you play volleyball? - No, I don't.
Does he play violin? - No, he doesn't.
(*Nevtahuje se na otázky se slovesem to be, can a někdy have které už umíme - Are you happy? Is she sick? Can you swim? Have you got a cat?)
Now try to do SB 47/3a,b
And all of this to practice a little bit:
https://agendaweb.org/exercises/verbs/do-does-exercises/do-does-1.htm
https://agendaweb.org/exercises/verbs/do-does-exercises/do-does-2.htm
https://agendaweb.org/exercises/verbs/do-does-exercises/negative-1.htm
https://agendaweb.org/exercises/verbs/do-does-exercises/negative-2.htm
https://agendaweb.org/exercises/verbs/do-does-questions
Enjoy ;)
S pozdravem Luděk Kovář