1. - 5. 6. 2020

Vážení a milí,

Začíná nám poslední měsíc letošního školního roku. Poté nás budou čekat dvouměsíční letní prázdniny. Zní to zvláště, když jsme si už dva a půl měsíce doma užili. Přesto to bude jiné užívání a jiný odpočinek.

Doufám, že vy, co jste zůstali doma, zvládáte všechno bez problémů tak, jako to bylo doposud. My jsme se ve škole zajeli a není to tak složité, jak to vypadalo. Těšíme se, že se nám povede páteční meet ze třídy a všichni se tudíž opět uvidíme v lavicích.

Užijte si pohodový týden

Luděk Kovář

Moudro pro tento týden:

Připomeňte rodičům, ať mi potvrdí účast na rozlučkovém setkání, které se bud konat v sobotu 13. 6. 2020.

Online setkání v tomto týdnu:

V pátek 5. 6. 2020 9:40 - 10:30 proběhne online třídnická hodina. Pokusíme se společně propojit do třídy. 

Ti, co zůstávají doma - Připravte si na nás otázky, jak se nám daří ve škole a co děláme. My si je připravíme na vás.

V 9:30 vám na email a do bakalářů přijde odkaz na přihlášení.

ČJ, MA, VL, PŘV, AJ

ČJ:

PS str. 22

Uč. str. 111/5

Uč. str. 112/9 a), b), c)

Druhy zájmen najdete v uč. na str. 96-100. Měl/a bys už umět vyjmenovat druhy zájmen a umět jednotlivá zájmena zařadit.

Druhy číslovek najdete v uč. na str. 111, dále 112 - 114. Je potřeba se naučit druhy číslovek a umět jednotlivé číslovky zařadit.

Uč. str. 110 - 111

Uč. str. 112 - 114

Výuka ČJ spec.:

https://www.kamilabalharova.kaminet.cz/doma5.htm

MA:

Uč. str. 73/6, 7

Uč. str. 96/ 6

Uč. str. 97/8, 9, 10, 11, 12

PŘV:

Ne všichni mi zaslali projekt na Mimořádné události. Dopošlete co nejdříve.

Práce do neděle 14. 6. 2020

Projít si učebnici str. 97 - 104 kapitola 34: Člověk a technika.

Odpovědět na otázky a úkoly na konci kapitoly.

Zrealizujte doma jeden z pokusů, které najdete v této kapitole (pokus přizpůsobte domácím podmínkám. Myslím si, že většina z vás nemá doma siloměr).

Pokus detailně popište:

  • Název pokusu
  • Stručný úvod - Čemu se budete v pokusu zabývat
  • Jaké pomůcky k pokusu potřebujete
  • Popis vlastního pokusu
  • Závěr pokusu

Odevzdání:

  • Papírová forma + doplněná fotografiemi pokusu
  • Papírová forma + doplněná komentovaným videem

VL:

Projít si učebnici str. 46 - 48 kapitola 15: Od totalitní moci k demokracii a vypracovat Otázky a úkoly (Zapište si a naučte se) do sešitu.

Doporučuji si k práci pustit na youtube videa: Dějiny udatného českého národa díl 103 - 111

AJ Košťál

- online výuka ve středu v 13.30

- přepiš si slovíčka 6A do slovníčku, která ještě neznáš

- učebnice 64/2 a 65/4 (vypracovat do sešitu)

- pracovní sešit 52/1, 2 (3. cvičení jako možné procvičení navíc)

- pracovní sešit 53/4, 5 (6. cvičení jako možné procvičení navíc)

- alespoň jeden interaktivní pracovní list z nabídky

- další možné procvičení: online hra

- zadání v Bakalářích

AJ Chrenková

https://mrs-chrenkova.webnode.cz/kontakt/

AJ Štefaňáková

Připomeneme si Universal Children ´s Day

1) Prac.sešit: Na minulém Meetu jsme došli do str. 63. Se žáky, kteří potřebují učivo doplnit, vysvětlíme a vrátíme se k tomu, co je potřeba.

2) CLASS BOOK (učebnice): Pokračujeme do str. 70

3) SPOKEN ENGLISH (mluvená angličtina): video (rozšiřujeme slovní zásobu) viz web.

Online výuka na Meet pro žáky, kteří jsou doma, je ve středu 3.6. ve 13.00 (scházíme se každý týden ve ST v tuto hodinu)

Žáci navštěvující školu se mohou dobrovolně připojit na Meet ve čtvrtek 4.6. v 17.00 nebo pracovat samostatně podle webu.

Odkaz na meet: https://meet.google.com/lookup/d25vnwvr3r?authuser=0&hs=179

Přihlášení na Meet je možné ze školního emailu.

Chodit můžeš také do Google Classroom, je nepovinný, ale najdeš tam další cvičení, můžeš se tam ptát, procvičovat, poradit se s paní učitelkou.

Hlavní je ale web. Každý týden dávám nové učivo na web https://stefanakova.webnode.cz/a5-a-b-c-anglictina/, podle kterého pracují i žáci, kteří nechodí na Meet. Na webu si najdi svoji třídu.

AJ Havel

https://docs.google.com/document/d/1K_4okec5AZ48NqmTbLrGEzJKJv40TxwKi26I9xtkGgQ/edit

Hello,

this week we will focus on YES/NO questions.

YES/NO questions:

Jsou takové otázky, na které odpovídáme YES/NO. Tvoříme je přidáním pomocného slovesa do/does a změnou slovosledu.

Např. Do you play football? - Yes, I do.

Does she play guitar? - Yes, she does.

Ve třetí osobě j.č. (he, she, it) je to opět trochu jinak - namísto do používáme does.

Zápor pak tvoříme ještě přidáním not. (do not a does not obvykle zkracujeme na don´t a doesn´t)

Např. Do you play volleyball? - No, I don't.

Does he play violin? - No, he doesn't.

(*Nevtahuje se na otázky se slovesem to be, can a někdy have které už umíme - Are you happy? Is she sick? Can you swim? Have you got a cat?)

Now try to do SB 47/3a,b

And all of this to practice a little bit:

https://agendaweb.org/exercises/verbs/do-does-exercises/do-does-1.htm

https://agendaweb.org/exercises/verbs/do-does-exercises/do-does-2.htm

https://agendaweb.org/exercises/verbs/do-does-exercises/negative-1.htm

https://agendaweb.org/exercises/verbs/do-does-exercises/negative-2.htm

https://agendaweb.org/exercises/verbs/do-does-questions

Enjoy ;)

S pozdravem Luděk Kovář

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky